Sosyal Medya ve İnternet Üzerindeki Platformları Kullanın: Şikayetlerinizi sosyal medya platformlarında ve tüketici şikayet sitelerinde paylaşabilirsiniz. Bu, sorunun halka açık bir şekilde dile getirilmesine ve çözüm bulunmasına yardımcı olabilir.
Güzergah Planlaması: Taşınma gününde trafik sıkışıklıklarını veya park yeri sorunlarını önlemek için güzergahı önceden planlayın. Eğer taşınma gününde asansör kullanmanız gerekiyorsa, asansör rezervasyonunu unutmayın.
İstanbul / Pendik kurulmuş yılların verdiği tecrübe ve deneyim ile birçok nakliye hizmeti gerçekleştirdik müşteri memnuniyetini ön planda tutan firmamız deneyimli eleman kadrosu ve Avrupa dan alınan paketleme malzemeleri ile eşyalarınızı özenle taşımayı taahhüt ederiz.
Hizmet Politikamız : Müşteri ilişkilerinde temel amacımız azami müşteri memnuniyeti sağlamak, müşterilerin tutum ve davranışlarını doğru anlamak, istek ve ihtiyaçlarına tam cevap verebilmek, müşteri coşkusunu ve bağlılığını artırarak onlara daha iyi hizmet verebilmektir.
Son Güncellenme Tarihi: 01-01-1970