Şikayetleri Yazılı Olarak İfade Edin: Şikayetlerinizi yazılı olarak ifade etmek, somut bir delil ve kayıt oluşturmanıza yardımcı olabilir. E-posta veya mektup gibi yazılı iletişim yöntemlerini kullanın.
Belgeleri Saklayın: Taşınma işlemi sırasında veya sonrasında her türlü belgeyi (fatura, sözleşme, teslimat makbuzu, fotoğraflar, yazışmalar) saklayın. Bu belgeler, herhangi bir sorunun çözümüne yardımcı olabilir.
Firmamız 1975 senesinde kurulmuş olup, nakliyecilik pazarında senesinin getirmiş olduğu bilgi birikimi ve tecrübe ile siz kıymetli müşterilerimize hizmet vermeye devam ediyor.
Şirketimiz Genç ve hareketli yapısı, profesyonel elemanları ve kurumsal taşıma ile Evden Eve Nakliyat ve Kurumsal Nakliyecilikte lider firmalardan olmuştur.